Beheerder begraafplaats

36 uur per week | max. € 3.831,- bruto p/m (schaal 7) op basis van 36 uur | MBO niveau | werklocatie gemeentewerf Oostvoorne
Direct solliciteren als beheerder begraafplaats
Als beheerder begraafplaatsen ben je verantwoordelijk voor de dagelijkse voortgang en werkverdeling op de begraafplaatsen in Voorne aan Zee. Je bent het eerste aanspreekpunt voor bezoekers en gebruikers van de begraafplaats. Gastheerschap heb je hoog in het vaandel staan.
‘Aanspreekpunt zijn voor de bezoekers en gebruikers van de begraafplaatsen in onze gemeente, dat is mooi werk!’

Wat ga je doen als beheerder begraafplaats?
Als beheerder begraafplaats ben je voorloper tijdens de uitvaart en heb je een (voorbereidende) rol bij ceremonies en herdenkingen. Je werkt met de applicatie Uitvaartsuite en je zorgt voor afstemming met de begrafenisondernemers over de in te plannen uitvaarten. Daarbij controleer je het verlof tot begraven van de uitvaartverzorger. Voor de steenhouwers ben jij het aanspreekpunt en je behandelt in overleg met hen de aanvragen voor vergunningen gedenktekens en coördineert opgravingen en ruimingen samen met de administrateur. Je bent als beheerder ook aanwezig bij urnbijzettingen en asverstrooiing. Verder ben je verantwoordelijk voor de aanleg en onderhoud van de groenvoorziening, wegen en paden op de begraafplaatsen waarbij je passende gereedschappen gebruikt en onderhoudt. Waar nodig word je ondersteund door collega's.
- Je verricht zorgvuldig vaktechnische werkzaamheden zoals het beheren, onderhouden en bedienen van technische installaties. Denk hierbij aan het openen en sluiten van graven, aanbrengen van bekisting, dalen van de kist.
- Je levert input voor het beheerplan gericht op de exploitatie en instandhouding van de locatie, je handelt meldingen en klachten af.
Over ons
Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 73.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.
Je komt terecht in een groot team onderhoud buitenruimte waarvan een aantal collega’s vast werkzaam zijn op de begraafplaatsen. Je werkt nauw samen met deze vakmannen en vakspecialisten groen en met de andere beheerder begraafplaatsen.
Dit ben jij
Je bent empathisch en kunt professioneel omgaan met de emoties van de gasten op de begraafplaats. Daarnaast ben je flexibel en bereid om een doordeweekse werkdag te ruilen voor een dag in het weekend.
- Je hebt een afgeronde hoveniersopleiding, aangevuld met werkervaring in de groenvoorziening
- Je hebt een opleiding beheerder begraafplaatsen (of bent bereid deze te volgen) en hebt kennis van Wet op de Lijkbezorging
- 2 tot 5 jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie
- Je bent in een bezit van rijbewijs B
Dit bieden wij
- Een salaris tussen 2434 en 3831 bruto obv 36 uur per week afhankelijk van kennis en ervaring.
- Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie.
- Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé.
- Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze.
- Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling
- Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.


Meer informatie
Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Berit Makkus, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di do) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Emma van de Kreeke, of recruitment@voorneaanzee.nl
Meteen solliciteren
Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:
Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.
Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.
Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.
Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.