Coördinator bereikbaarheid

36 uur per week | max. € 4.811,- bruto p/m (schaal 9) op basis van 36 uur | HBO niveau | werklocatie hybride

Direct solliciteren als coördinator bereikbaarheid

Jij maakt Voorne aan Zee bereikbaarder door op tijd te zorgen voor de juiste maatregelen bij transport- en evenementenaanvragen en onderhoud aan ons lokale wegennet.

‘Zorgen dat we via de juiste wegen altijd goed bereikbaar zijn, dat is mooi werk!’

Wat ga je doen als Coördinator bereikbaarheid?

Als coördinator bereikbaarheid ben jij verantwoordelijk voor de fysieke bereikbaarheid van onze gemeente via wegen. Soms wijzigt de bereikbaarheid door een evenement, onderhoud  op basis van onze (meerjaren)planning of groot transport. Jij beoordeelt en keurt dan RDW-aanvragen voor toestemming Exceptioneel Transport goed en zorgt ervoor dat verplichte mobiliteitsdata, zoals maximumsnelheden en verkeersborden, beschikbaar worden gesteld in samenwerking met het team van Geo. Ook beoordeel je evenementenaanvragen op verkeerskundige aspecten en stel je de noodzakelijke verkeersbesluiten op. Je onderzoekt en bepaalt locaties voor openbare laadinfrastructuur en onderhoudt hierbij nauw contact met beleidsmakers en exploitanten. Verder neem je verkeersbesluiten voor kleine verkeersaanpassingen en openbare laadpalen.

  • Besluiten van de verkeerskundige voer je soepel en nauwkeurig uit en je maakt keuzes binnen de vastgestelde kaders en regelgeving.
  • Je houdt hierbij oog voor de praktische details en uitwerking van beleid.
  • Daarnaast neem je deel aan het regionaal overleg Regioregie Voorne-Putten en omgeving, waar je jouw expertise inbrengt.
  • Tot slot ben je verantwoordelijk voor het beoordelen en behandelen van verkeersklachten en meldingen, en schakel je indien nodig met de verkeerskundige.

Over ons

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 73.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.

Het team Beheer & Omgeving bestaat uit ongeveer 20 collega’s en valt onder de afdeling Ruimtelijk beheer en uitvoering. Voorne aan Zee brengt even diverse vraagstukken en opgaven met zich mee. Denk toekomstgericht, met bestendigheid en veiligheid als uitgangspunt. Samen zorgen we voor de duurzame instandhouding van die unieke buitenruimte. Het team beheer en omgeving is een enthousiast team dat gezamenlijk met veel plezier invulling geeft aan het beheer van de openbare ruimte. In de eerste weken zal jij worden begeleidt en ingewerkt door een ervaren collega in het vakgebied.

Dit ben jij

Samenwerken met anderen is vanzelfsprekend voor jou. Hiervoor ben je in staat jouw communicatie aan te passen op verschillende teams en externe partijen.

  • Je hebt HBO werk en denkniveau aangevuld met kennis van verkeersmaatregelen en regelgeving.
  • Je bent nauwkeurig en kunt goed vooruit plannen en organiseren.
  • Je hebt een proactieve houding en bent daadkrachtig.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen €3052 en €4811 (bruto obv 36 uur per week) afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie. 
  • Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé. 
  • Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze. 
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling
  • Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.
Iris en Ingrid zijn beleidsmedewerkers voor het Sociaal domein

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Heidi van Lenteren, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di wo do vr) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Emma van de Kreeke, of recruitment@voorneaanzee.nl

 

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:

Solliciteer nu als coördinator bereikbaarheid

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen  kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.