Handhaver (domein I)

36 uur per week | max. € 3831,- bruto p/m (schaal 7) op basis van 36 uur + ORT | MBO niveau | werklocatie Hellevoetsluis

Direct solliciteren als Handhaver

Handhaver

Als Handhaver maak je Voorne aan Zee veiliger door toezicht te houden op de naleving van wet- en regelgeving en hier duidelijk over te communiceren. Je zorgt ervoor dat je duidelijk zichtbaar aanwezig bent. Daarnaast geef je informatie, kun je boetes opleggen, controleer je vergunningen en verleen je assistentie aan politie- en hulpdiensten. 

Leefbaarheid en Veiligheid verbeteren door duidelijk communiceren en als het nodig is, vastberaden handelen, dat is mooi werk!

Wat ga je doen als Handhaver?

Als Handhaver bij Voorne aan Zee ben je zichtbaar in alle dorpskernen. Je werk is gevarieerd en in een groot gebied, met zowel drukke evenementen als rustige dorpsstraten. 

Je doet surveillances, geeft informatie en zet in op het handhaven van wet- en regelgeving. Communicatie is in deze functie essentieel. Je bent het visitekaartje van de gemeente maar bij overtredingen of misstanden leg je boetes op. Binnen de organisatie werk je samen met collega’s uit verschillende vakgebieden. Maar ook buiten de organisatie zorg je dat je een goed netwerk hebt om samen doelen te bereiken.

  • Je zorgt voor handhaving op gebied van APV, verordening fysieke leefomgeving, afvalstoffenverordening, de Wet Mulder en de Alcoholwet.
  • Je toetst situaties aan de hand van kaders en wet- en regelgeving om te beslissen welke actie volgt.
  • Op evenementen zorg je ervoor dat alles volgens vergunning verloopt. 
  • Daarnaast houd je nauwgezette digitale administratie bij en biedt eerste hulp bij incidenten. Ook verleen je assistentie aan politie- en hulpdiensten.

Over ons

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 73.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.

Onze Handhavers zijn onderdeel van team Veiligheid, openbare orde en ondermijning en bestaat uit gedreven collega’s die het belangrijk vinden om te blijven ontwikkelen. Na je inwerkperiode krijg je een eigen werkgebied of thema en trekt hierin samen op met wisselend een andere collega. Als je begint word je ingewerkt door een ervaren collega die het gebied goed kent.

Dit ben jij

Je beheerst de Nederlandse taal goed en kunt communiceren met mensen uit alle lagen van onze samenleving. Je bent fysiek fit, hebt een rijbewijs B en kunt een VOG-P overleggen. Werken in onregelmatige diensten volgens rooster en in uniform horen erbij. Verder ben je oplossingsgericht, initiatiefrijk en flexibel. Je bent stressbestendig en je kunt goed omgaan met onredelijk gedrag. Binnen het team vinden we het belangrijk dat je op elkaar kan rekenen en dat je elkaar durft aan te spreken wanneer nodig.

  • Je hebt minimaal een MBO-3 diploma en je beschikt over een geldig getuigschrift Buitengewoon Opsporingsambtenaar (HANDHAVER). 
  • Je hebt bij voorkeur een geldig alcoholwet-certificaat of je bent bereid dit certificaat op korte termijn te behalen. 
  • Als Handhaver volg je de jaarlijkse permanente her- en bijscholing volgen op het gebied van bijvoorbeeld BOA domein I, RTGB, EHBO en andere trainingen. 
  • Je hebt interesse in de aanpak van ondermijning en een scherp oog voor ondermijnende activiteiten is een pre

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen € 2434,- en € 3831,- (bruto obv 36 uur per week) afhankelijk van kennis en ervaring. Aangevuld met een onregelmatigheidstoeslag.
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie. 
  • Jouw standplaats is Hellevoetsluis maar in deze functie zie je alle plekken in onze mooie gemeente.
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling
  • Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.
  • Je bent goed uitgerust met de nodige (communicatie)middelen
Iris en Ingrid zijn beleidsmedewerkers voor het Sociaal domein

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Carolien Alleblas, via telefoonnummer 06-20504856  (werkdagen: ma di wo do) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Emma van de Kreeke, of recruitment@voorneaanzee.nl

 

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:

Solliciteer nu als Handhaver

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

De reactietermijn voor de interne procedure is 7 werkdagen. Interne kandidaten zijn medewerkers die nu al werken bij Voorne aan Zee. Interne kandidaten nodigen we altijd uit. Dit hoeft geen selectiegesprek te zijn. Klikt het van beide kanten? Dan volgt vaak een tweede gesprek waarin je uitgenodigd wordt voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen  kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.