Managementassistent sociaal domein (tijdelijk)

 32 uur | max. € 4.297,- bruto p/m (schaal 8) op basis van 36 uur | MBO niveau

Direct solliciteren

Dit doe je

Samen met jouw collega ben je een onmisbare ondersteunende kracht van de afdeling Maatschappelijke ontwikkeling en Maatschappelijk beheer en uitvoering. Je bent samen met jouw collega verantwoordelijk voor de ondersteuning van de afdelingsmanager en teammanagers van deze afdelingen, waarbij de nadruk voor jou zal liggen op de ondersteuning van de teammanagers van de afdeling Maatschappelijk beheer en uitvoering. Je houdt je bezig met het maken van (complexe) afspraken, het organiseren van bijeenkomsten, het voorbereiden van overleggen binnen de afdeling en de portefeuillehoudersoverleggen. Je verzorgt de verslaglegging van de portefeuillehoudersoverleggen via een actielijst en bewaakt de hieruit voortkomende acties. Je speelt een rol in het vastleggen van zaken in de ontwikkelagenda en monitort deze afspraken en je bent betrokken bij het proces rondom de raadsvragen die bij jouw afdeling worden uitgezet, zoals het bewaken van de termijnen. In overleg met de teammanagers bekijk jij samen met je collega waarin jullie de teammanagers verder op inhoudelijk niveau kunnen ondersteunen. Jij bent de schakel voor de communicatie tussen het management en het team. Verder faciliteer je bij het regelen van o.a. lunches, bloemen en zaken die vallen onder de attentieregeling voor het personeel. Bij vakanties en verlof vervang je jouw collega-managementassistente. Uiteraard is er ook ruimte voor ontwikkeling.

‘De afdelingsmanager en teammanagers optimaal ondersteunen door het overzicht te houden en vooruit te denken, dat is mooi werk!’

Dit ben je

  • Je hebt een MBO werk- en denkniveau en je beschikt over kennis en ervaring op het gebied van voortgangsbewaking en administratieve organisatie;
  • Je denkt kritisch mee en kijkt vooruit, je kunt uitstekend plannen en organiseren en brengt structuur aan in je werk;
  • Je kunt goed omgaan met geautomatiseerde administratie- en beheersystemen;
  • Je bewaakt de kwaliteit van de producten die de afdeling moet leveren;
  • In deze veelzijdige en verantwoordelijke functie toon jij veel initiatief;
  • Je herkent je in onze werkwaarden:
    • Verbindend, je weet de juiste mensen te vinden en te betrekken bij je werk en kijkt hierbij over je eigen afdeling of vakgebied heen.
    • Veerkrachtig, in een nieuwe jonge organisatie die aan verandering onderhevig is weet jij te bouwen en te ondernemen.
    • Persoonlijk, je werkt voor de inwoners en ondernemers in Voorne aan Zee en vindt voor hen altijd de beste oplossing binnen de mogelijkheden die er zijn.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen € 3052,- en € 4297,- (obv 36 uur per week) afhankelijk van kennis en ervaring;
  • Een individueel keuzebudget van 17,05%, dit bedrag kun je inzetten waar het voor jou nodig is;
  • Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé;
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling;
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie;
  • Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze;
  • Samen met jouw collega's kun je elke dag een beetje mooier maken. We zijn een nieuwe gemeente, dit biedt kansen tot ontwikkeling;
  • Dit is een tijdelijke functie voor de duur van 1 jaar

Over Gemeente Voorne aan Zee

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar circa 74.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen worden serieus genomen. 


We zijn trots op onze dorpen, wijken, natuur, veerkracht en historie. We zoeken verbinding, werken graag samen vanuit gelijkwaardigheid en vinden vertrouwen in elkaar belangrijk. In Voorne aan Zee wachten we niet af. We kijken met een andere bril en zien dus vaak meer mogelijkheden. We zijn actief, daadkrachtig en hebben het besef dat we sterk zijn. Sterk genoeg om uitdagingen en veranderingen in goede banen te leiden. Op alle niveaus. Van grote projecten tot kleine gebaren. Elke dag een beetje mooier maken, dat is wat we doen. 

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Gaby Kroon via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di wo do ). Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.voorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook.

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct.

solliciteer nu!

Laat ons in jouw motivatie alvast weten welk talent je vooral meebrengt naar Voorne aan Zee en op welk gebied je graag ook van ons nog wat wilt kunnen leren.

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. Het eerste gesprek is een kennismakingsgesprek. Vaak volgt er dan een tweede gesprek waarin je uitgenodigd wordt voor het arbeidsvoorwaardengesprek. 

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.