Technisch beheerder vastgoed

36 uur per week | max. € 4.811,- bruto p/m (schaal 9) op basis van 36 uur | MBO niveau | werklocatie hybride

Direct solliciteren als Technisch beheerder vastgoed

Als Technisch beheerder vastgoed maak jij Voorne aan Zee mooier door het efficiënt plannen en uitvoeren van onderhoudswerkzaamheden volgens de laatste normen en inzichten.

Het coördineren van het beheer en onderhoud van gemeentelijk vastgoed, gericht op tevreden gebruikers en het behoud van onze vastgoedportefeuille, dat is mooi werk!’

Wat ga je doen als Technisch beheerder vastgoed?

Als technisch beheerder vastgoed ben je verantwoordelijk voor de planning en uitvoering van onderhoud en beheer van gemeentelijk vastgoed. Het team vastgoed beheert een gevarieerde portefeuille van ruim 150 objecten en panden, waaronder monumentale gebouwen, zwembaden en theaters. Binnen het meerjaren onderhoudsplan (MJOP) coördineer jij de onderhoudsactiviteiten en zorgt voor tijdige opvolging. Je levert een bijdrage aan het MJOP door inspecties uit te (laten) voeren volgens de laatste normen en inzichten, aangevuld met ad hoc werkzaamheden voor schade en defecten aan installaties en panden.  Je begeleidt de uitvoering van bouwkundige werken en waarborgt de kwaliteit daarvan. Je stemt de werkzaamheden af met de gebruikers van de panden en de exploitatie daarvan. Tot slot ondersteun je de projectleider bij communicatie, projectadministratie en kostenbewaking.

  • Is technisch verantwoordelijk voor een specifiek aantal panden binnen de totale portefeuille
  • Is verantwoordelijk voor de juiste en volledige beschikbaarheid van gebouwgegevens (tekeningen, (onderhouds)contracten)
  • Levert input voor tactische en strategische gesprekken met contractpartners
  • Beheert het meldportaal voor reparatieverzoeken en onderhoud.

Over ons

Voorne aan Zee is een prachtige, nieuwe gemeente op Voorne-Putten waar ruim 74.000 inwoners een thuis hebben, bedrijven in een gezond klimaat ondernemen en duizenden toeristen recreëren. Het leefplezier van onze inwoners staat voorop. Zij krijgen veel inspraak en ook ondernemers en maatschappelijke instellingen vinden wij belangrijk.

Het vastgoedteam bestaat uit elf medewerkers, verdeeld in grondzaken en vastgoed. In deze functie maak je deel uit van het cluster vastgoed. Hoewel ons hoofdkantoor de uitvalsbasis is, zijn we vaak buiten en onderweg naar onze diverse gebouwen. Collega's ontmoeten elkaar tijdens teamoverleggen en zijn zoveel mogelijk op dinsdagen en donderdagen op kantoor aanwezig. Daarnaast organiseren we regelmatig uitjes om de teamspirit te bevorderen. Je zult zelfstandig verantwoordelijk zijn en je taken verdelen met twee anderen die dezelfde functie bekleden. Zij zullen je ook inwerken. Op basis van jullie gezamenlijke expertise verdelen jullie de gebouwen, zodat je altijd werkt aan projecten die bij je passen.

Dit ben jij

Je hebt een dienstverlenende en verbindende persoonlijkheid en werkt dan ook graag samen met anderen, zowel binnen als buiten je eigen team. Het bewaren van overzicht en het stellen van prioriteiten gaan je goed af. Je hebt ervaring met het werken met budgetten en bent sterk gericht op het behalen van kwaliteit en resultaten. 

  • Je hebt minimaal een MBO opleiding in bouwkunde richting met aantoonbare kennis van gemeentelijk vastgoed, bij voorkeur aangevuld met relevante opleidingen,
  • Je hebt ruime ervaring met de uitvoering en begeleiding van bouwkundige werkzaamheden en renovatie van panden,
  • Ervaring met het werken met budgetten,
  • Ervaring met het adviseren over projecten waarbij rekening wordt gehouden met verschillende belangen.

Dit bieden wij

  • Een salaris tussen € 3052,- en € 4811,- (bruto obv 36 uur per week) afhankelijk van kennis en ervaring.
  • Ontwikkelen door trainingen en opleidingen via onze Voorne Academie.
  • Onze werktijdenregeling biedt ruimte voor het afstemmen van werk en privé.
  • Hybride werken is onderdeel van onze werkwijze.
  • Fit blijven door onze fitness- en fiets regeling.
  • Deze vacature betreft vaste formatie, dat betekent dat dit een functie is met uitzicht op vast dienstverband bij goed functioneren.
Iris en Ingrid zijn beleidsmedewerkers voor het Sociaal domein

Meer informatie

Wil je meer weten over deze vacature? Bel dan met Thijs Paré, via telefoonnummer 14 0181 (werkdagen: ma di wo do vr) Meer weten over onze gemeente? Kijk dan ook eens op www.werkenbijvoorneaanzee.nl of zoek ons op LinkedIn of Facebook. Voor vragen over de procedure kun je contact opnemen met Claudia Baars of Nina van de Pieterman, of recruitment@voorneaanzee.nl

 

Meteen solliciteren

Herken je jezelf in het profiel? Wacht dan niet langer en solliciteer direct via onderstaande link:

Solliciteer nu als Technisch beheerder vastgoed

Solliciteren op onze vacatures? Zo gaan we te werk.

De reactietermijn voor de interne procedure is 7 werkdagen. Interne kandidaten zijn medewerkers die nu al werken bij Voorne aan Zee. Interne kandidaten nodigen we altijd uit. Dit hoeft geen selectiegesprek te zijn. Klikt het van beide kanten? Dan volgt vaak een tweede gesprek waarin je uitgenodigd wordt voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Onze vacatures worden geplaatst zonder sluitingsdatum. Geschikte kandidaten nodigen we zo snel mogelijk uit. We streven naar korte procedures. Het eerste gesprek is met de manager en P&O adviseur. Dan volgt optioneel een tweede gesprek óf een uitnodiging voor het arbeidsvoorwaardengesprek.

Je krijgt van ons altijd een reactie. Voor inhoudelijke vragen  kun je bellen met de contactpersoon die in de vacature genoemd wordt.

Als je solliciteert maak je jouw persoonlijke gegevens bij ons team P&O bekend. Wij gebruiken jouw gegevens alleen tijdens de sollicitatieprocedure voor het selectieproces. Zodra de sollicitatieprocedure is afgerond, vernietigen wij jouw gegevens. Wij volgen hiervoor de richtlijnen uit de NVP sollicitatiecode en houden rekening met de AVG.